Alkuloma on mennyt lukiessa, koirien kanssa ulkona touhuillessa sekä koneella istuessa. Eli ei ihmeellisesti :) Hippiäinen on saanut juoksennella elämänsä ensimmäisiä kertoja kunnolla irti, koska ennen karkaili pihamaalta. Nyt ei neiti minnekään lähde, vaikka edelleen se tarvitsee valvovan silmän. Muuten saattaa neiti jäädä nuuskuttelemaan jälkiä ja sitä kautta se lähtee seikkailemaan ties minne metsään. Hipissä on muutenkin ilmennyt aivan uusia puolia sen ajan jälkeen mitä se on minulla ollut Kannuksessa mukana! Hirveän opettavainen neiti Hippi on :)

Treenailu meillä on jäänyt vähäksi aikaa... Ruokakuppitreenit ovat päivittäisiä ja niillä otan yleensä liikkeestä pysähtymisiä eri asentoihin, paikallaoloa, sivulle tuloa, seuraamista taikka luoksetuloa. Mitä aina milloinkin tulee mieleen. Treenien sijaan viiletetään pihamaalla lumikenkäilemässä taikka sitten muuten vaan oleskelemassa :) Nepon ja Hemmon häkinläpi rähjäämistä olen saanut ihan kiitettävän hyvin kuriin, vaikka sitkaita nuo pojat kyllä osaavat olla... Nepossakin on ilmennyt mitä ihmeellisimpiä ulottuvuuksia nyt kun siihen olen saanut enemmän otetta. Enää se ei lähde juosta rälläämään kun olen komentanut sitä ja kutsun sen luokse iloisesti kehuja varten. Se tavallaan koittaa välttää minun suututtamistani, joka on hyvä juttu ;D

Ensi viikolla matkaan katselemaan pikku belgialaisia etelään :) Toivottavasti sieltä lähtee mukaan se kauan odotettu tyttönen, mutta tosin vasta vajaan kuukauden päästä ;) Eli tällaisia tuulahduksia täälläpäin. Katsotaan nyt miksi tilanne kehkeytyy ;D