Tänään se sitten tapahtui ;D Minä olin ensikertaa liikkuroimassa tokokokeessa. Liikkuroin vain avoimenluokan, jossa oli neljä koirakkoa. Liikkurointi onnistui kamalan jännityksen jälkeen hyvin. Minä olen onneksi sitä tyyppiä, että ensin jännitän ja sitten kun itse asia tapahtuu jännitys katoaa :) Yllättävän rutiininomaisesti hommat hoitui. Toki pari pientä mokaa sattui, mutta niistä aina oppii ;)

Niji oli katselemassa taas kokeita. Neiti oli oikein rauhallinen paikanpäällä, eikä paljon hälinästä välittänyt. Nyt ohikulkevat koiratkaan eivät niin paljon kiinnostaneet, mikä on hyvä juttu :) Ihmisiä Niji tervehti reippaasti pusuttelemalla. Innostui neiti myös leikkimään kaikkien halukkaiden kanssa. Niji osasi nyt hieman paremmin rauhoittua kuin viimeksi. Nyt se makoili tai istuskeli sylissä (oli sitten vieraan tai minun) katsellen kehän tapahtumia tarkkaavaisena.

Huomenna se sitten viimein on: Nepon luonnetesti! Jännittää itseä vähän tuloksen puolesta ja että kuinka koira käyttäytyy jne. Toivottavasti kuitenkin selvitään testistä "kunnialla". Saa nähdä millaisia yllätyksiä koirasta löytyy...