Meidät on haastettu kahteen erilaiseen haasteeseen. Molemmista haasteitta saamme "syyttää" Rikun blogia ;)

Haaste numero uno:

1339160.jpg

Haaste lähtee seuraaviin paikkoihin (joillekin tämä on saattanut jo mennä toisista blogeista, mutta pitäähän ne hyväksi haukkua myös meidän osalta ;D ):
Vilma&Ginga
Sani&Ninja
Yasso&Capo
Sheltit Mino&Kuje
Elmo ja Sampo
Osku ja Onni
Tuisku ja Ruuti
Siiri ja Selma
Titon, Kepan ja Nellin elämää
Nelli ja Nata

Haaste nummero 2:

Nepon osalta

1. Rakastan yli kaiken... Ruokaa, jalkapalloja, ruokaa, narupalloa, ruokaa, tennispalloa, ruokaa, tohvelia... Muistinhan mainita, että rakastan ruokaa?

2. Mä en tykkää yhtää... pesua, mutta siedän sen, jos on pakko :P

3. Mä tykkään tosi paljo... Jos ruokaa ei lasketa - tai palloja -, niin tykkään agilitysta ja jälkeilystä.

4. Mä oon hieman mustis aina välillä... Etenkin, jos ihmisäiskä puhuu puhelimessa. Siis hei daa! Eihän se voi puhua muille kuin minulle, silloin kun olen samassa tilassa (eli aina) ;O

5. Mä rakastan ruokaa! Palloja! Huomiota.. ja öö.. ruokaa.

6. Mun mielestä on...  epäoikeuden mukasta, ettei painajainen saa tehdä mitä lystää :P

7. Mun lempilelu on... Pallot ja öö.. no kepitkin on kivoja! :D

Nijin mielipiteitä samoihin kysymyksiin:

1. Rakastan yli kaiken... Painimista toisten kanssa! Ja juoksemista ja Nepon hännässä roikkumista :D

2. Mä en tykkää yhtää... mistään, mikä rajoittaa toimintaa :O

3. Mä tykkään tosi paljo... Käyttää aivojen sijasta nokkaani ;) Aivot voi heittää narikkaan myös agiliidellessä, vaikkei nokkaa siinä touhussa tarvitakaan :D

4. Mä oon hieman mustis aina välillä... Mustis? Mitä se on? O.o

5. Mä rakastan Leikkimistä ja toisia koiria (sheltit ja russelit on extrahauskoja)!

6. Mun mielestä on...  hirmuhauskaa juosta korvat lukossa miten lystää! :)

7. Mun lempilelu on... Pinkki norsupehmo on number ykkönen! :D

Tämä haaste viskataan seuraaville blogeille (uskaltakaakin olla vastaamatta tähän! Buah! :D ):
Vilma&Ginga
Sani&Ninja
Mino&Kuje
Elmo ja Sampo
Osku ja Onni
Tuisku ja Ruuti
Yasso ja Capo
Nelli ja Nata